marți, 25 iunie 2013

Here I am !

Well, a trecut ceva timp de cand am abandonat blogul. Sincer, mi-a lipsit faptul ca nu scriam de mult in romana.. incep sa cam uit niste cuvinte. Multe lucruri din viata mea s-au schimbat. Eu si cu Sofia ne uram, cu Aurora nu mai vorbesc pentru ca acum ea are alte prietene. Cred ca nu o sa mai spun niciodata ca o fata este cea mai buna prietena a mea, pentru ca stiu ca nu e adevarat, pentru ca dupa putin timp toti uita de mine. Mda.. Am alte bune prietene dar sincer, dupa ce am 'rupt' cu Aurora ma simt goala. De fiecare data cand o vad cu celelalte plang, si plang, si plang. Ar trebui sa fiu mai puternica, am trecut peste moarte tatalui meu dar nu reusesc sa trec peste ruptura cu Aurora. Weird. Singurul lucru care nu sa schimbat este prietenul meu, Fede. El e mereu langa mine chiar daca ne certam foarte des. In octombrie sunt 2 ani de cand suntem impreuna. <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu