luni, 6 februarie 2012

Wow.

Ahaha, nu scriu pe blog de :-? habar n-am nu mai tin minte. Scriu pentru Alex :D

Well, Sofia nu mai face parte din viata mea. Ne-am certat, am facut pace dupa 4 luni de cand nu ne vorbeam dar acum suntem numai prietene. Mmm, a da, nu-mi mai place Andrè :D I have a boyfriend :-"
Prietena mea cea mai buna se numeste Aurora :D e cam zapacita dar o iubesc pentru ca ar face orice pentru a ma ajuta, si eu la fel:) avem aceleasi idei :D cu ea pot sa fiu eu insumi :D!
habar n-am ce sa mai scriu D:

2 comentarii:

  1. :))
    e bine că ai scirs totuşi. pentru mine >:D<
    e puţin, dar mă mulţumesc şi cu atât. deciiiiii. gata cu andre?
    opaaa, şi ai şi iubit.
    bine, măăă

    RăspundețiȘtergere
  2. gata cu Andrè :D
    Yeaaah :D ba chiar azi am facut 4 luni de cand suntem impreuna :)):x

    RăspundețiȘtergere